I will not talk to you unless you come to me and start a conversation. I'm not the kind of person who would start a conversation. I will shut my mouth if there is nothing I want to say. Sekian, terima kasih.

Wednesday, October 10, 2018

Happy Birthday Dad 54 Years !



Dear Ayah ,

Im sorry for the late wishes . Get sentap skit when u send me this post . You really touch my soul



Mereka bertanya seolah mereka tidak mengenal cinta.Tak apa,dengan senang hati aku menjawabnya "Dia" itu lelaki hebat, Allah menganugerahi kesanggupan yang sungguh luar biasa.
Kau nak tau kenapa? Tidak seperti yang lainnya.Kerana dia sanggup melindungi ramai wanita seorang diri,(isteri,anak²) hanya sendiri sahaja .Dalam masa sama juga dia melindungi ibunya juga sebagai anak lelaki dalam keluarganya.
Sekali lagi aku katakan dia lelaki hebat,Allah menganugerahi bahu yang cukup kuat.Kau tahu kenapa?tidak seperti yang lainnya.Kerana dia lelaki satu satunya.
Bagaimanapun,bebannya yang berat, dia harus sanggup membahagiakan orang² yang mencintai dan dicintainya.Di waktu yang sama dia juga bertoleransi pada dirinya.Hingga seringkali dia mungkin harus abaikan tentang bahagianya dulu dengan sukarela mengorbankan dirinya sendiri demi utamakan kebahagian mereka dahulu.Dengan senang hati ku katakan Dia lelaki hebat, Allah menganugerahinya jiwa yang kental. Sebab itu lelaki itu pemimpin dan sebab itu lelaki itu ketua keluarga.
Dia adalah Ayah ! , lelaki Terhebat 😘

Selamat Hari Jadi Ayah

No comments: